Monday 21 October 2013

Counting days towards the parenthood journey!

Entri tertunggak tak sempat publish,hehehe

Assalamualaikum wbt.

Hari ini kandungan saya sudah pun memasuki 37 minggu 4 hari. :) Ia fasa matang untuk kelahiran seorang bayi dan bila-bila masa je saya akan bersalin.  Teruja, berdebar dan macam-macam perasaan bergelodak menantikan saat itu.  Yup! Ia penantian yang mengujakan untuk saya, suami saya, emak, abah, ayah dan semua adik beradik saya.  Betul kata orang, buat apa pun serba tak keruan masa ni. Hoho! Hanya Allah tempat saya mengadu dan kepada-Nya jualah tempat saya memohon pertolongan moga segala urusan dipermudahkan.  Bila dan saatnya tiba hanya Allah yang tahu. Moga saya harap baby saya tak 'overdue' dan saya dapat melahirkan seorang lagi umat Muhammad SAW dengan mudah dan selamat secara normal. Ameen.

No comments:

Post a Comment